niedziela, 31 maja 2015

13:02
Witam w drugiej części Szkoły Rysowania. Zmieniłam tytuł tej SR i mam nadzieje, że teraz lepiej to brzmi i wygląda. Nie obrazicie się za to. To lepiej może już zacznę.
Na pewno pamiętacie poprzednią moją SR a to będzie 2 część.


Pamiętajcie, że dążymy do takiego efektu:
   

1. W tamtej części rysowałyśmy włosy i spodnie, a w tej narysujemy resztę. No to na początku szkicujemy kurtkę na modelce:

2. Teraz cyrklem na całej kurtce rysujemy cienkie kreski uważając aby nie przebić kartki:

3. Czarnym flamastrem poprawiamy kontury kurtki:


4. Następnie niebieską kredką kolorujemy całą kurtkę:

5. Teraz granatowa kredką cieniujemy kurtkę modelki:

6. Biorąc w rękę czarna kredką znowu cieniujemy kurtkę, a w szczególności koło guzików i kieszonek:

7. Skończyłyśmy kurtkę więc teraz szkicujemy bluzkę:

8. Beżową kredka kolorujemy bluzkę modelki:

9. Następnie szarą kredką lub ołówkiem cieniujemy narysowaną przez nas bluzkę:

10.  Następnym krokiem będzie rysowanie trampek modelki.
 Macie tu kolejne etapy szkicu  butów:
                                                      
 


11. Teraz zielona kredką kolorujemy buty modelki:

12. Następnie kremową kredka kolorujemy skórę modelki:


13.  Cieniujemy skórę modelki kolorem pomarańczowym, ale nie przyciskając za mocno: 

14. Make-Up zrobimy delikatny czyli usta modelki cieniujemy kolorem czerwonym a cienie do powiek- neonowo różowe:

Nasz projekt jest już skończony. Mam nadzieje, że ta szkoła rysowania spodobała się Wam i będziecie chcieli oglądać moje inne propozycje do zaprojektowania.
Pisała Wasza KasiaŻ10!!!!!

0 komentarze:

Prześlij komentarz