poniedziałek, 11 maja 2015

18:30


Witajcie !

Serdecznie chciałam powitać wszystkich czytelników !
Jestem marmurka_art ,być może mnie znacie ? ;)
Nawet jeśli nie ,to mam nadzieję ,że się polubimy :). Od tej pory dołączam do grona redaktorek szkół rysowania. Bardzo się cieszę!

http://33.media.tumblr.com/tumblr_m7jhivE7DP1qhy6c9o6_400.gif
 Co powiecie na sr z pusheen ? ;3

Już ,kiedy ogłosili wyniki redaktorek dojrzałam komentarz "skopiowane od Olcia Projektuje".
http://blog-top-modelki.blogspot.com/2014/12/projektuj-z-olcia-niezwyky-styl-katy.html
 Hmm... na moim blogu żadnych hejtów nie było ,więc dziwne ,pewnie administratorka też by mnie nie przyjęła ,no ale zawsze znajdą się takie osoby...
http://pozytywnymisz-masz.blogspot.com/2014/12/szkoa-rysowania-kombinezon-katy-perry.html


Jest to całkowitą nieprawdą ,ponieważ mi się po prostu spodobała kreacja Katy ,ale chciałam ją narysować na swój sposób ,a przy okazji zrobić sr.
Pytałam się o pozwolenie Oli 2 razy : raz w mailu ,a raz w komentarzu pod jej postem.
Ola odpowiedziała mi na obydwa pytania ,że chętnie zobaczy moją sr i nie ma nic przeciwko temu.
Mój projekt skomentowała : "Pięknie Ci to wyszło".

Myślę, że jeśli Ola zobaczy ten post to potwierdzi moje słowa ;).


 Dla niedowiarków, hejterów:
Plagiat (łac. plagium, kradzież) – pojęcie z zakresu prawa autorskiego oznaczające skopiowanie cudzego utworu (lub jego części) wraz z przypisaniem sobie prawa do autorstwa poprzez ukrycie pochodzenia splagiatowanego utworu. 

Kopiadokładne powtórzenie wykonanego wcześniej dzieła
Źródło: Wikipedia



Czy to jest podobne do siebie oprócz fasonu ?
Aby przekonać się ,że zrobiłam to zupełnie innym sposobem ,zapraszam : :)




Zaczynajmy sr ! :)

 Nauczę Was czegoś takiego xD :


SZKOŁA RYSOWANIA :
(wskazówki nad obrazkiem ;))


 1. Naszkicuj.
2. Popraw cienkopisem czarne obszycie i suwak.

3. Zrób bordowe plamy.

4. Poszerz je o czerwone.

5.karotkowe

6.bardzo ciemny pomarańcz

7.pomarańczowy

8.żółty

9.jasny zielony

10.ciemny zielony

11.miętowy

12.niebieski

13.granatowy

14.Obrysuj kontury czarną kredką.

15.Złagodź przejście kolorów szarym.

16.Pokoloruj suwak na szaro.

17.Obrysuj go czarnym.

18.I  wycieniuj czarnym.

19. Zrób białe kropki białym markerem lub korektorem :).

20. Następnie "umocz" szpilkę w białej farbie i zrób małe kropeczki. :))

EFEKT KOŃCOWY

21.Gotowe !

Podobało się ?
Obiecuję poprawę ,co do jakości zdjęć ;).
Swoje opinie i gotowe projekty piszcie w komentarzach i podawajcie linki. :D
Opublikuję je w następnym poście !

Przed byciem na oficjalnym blogu tm tutorial wykorzystała Lime350 :

Brawa dla Lime ,bo wyszło jej świetnie ! :D
Zobaczcie sami ! :)) <KLIK>

Czy podobało się Wam ?
Macie jakieś specjalne życzenie dotyczące następnej szkoły rysowania ?
A może chcecie całą Katy ?

Pozdrawiam :*








0 komentarze:

Prześlij komentarz