czwartek, 21 maja 2015

21:50
Hejka,
post pod wpływem chwili...
W tej serii będę pokazywać jak zrobić jakiś wzór na koszulkę, czy cóś:)
W tym poście będą mini kolaże, ale w następnych raczej zamierzam już rysować.




Potrzebujemy:
-Kolorowy magazyn (np. TOP Model)
-Mazaki i kredki
-Naklejki
-Taśma dekoracyjna, lub podłużne naklejki.
-Klej i nożyczki
-Uśmiech :)

Kolaż 1:
Jest to kolaż na bazie (że tak powiem) wycinku z gazety.

Wycinamy jakiś obrazek z gazetki :)


Dookoła obklejamy naklejkami :)



Kolaż 2:
Kolaż na naklejce.

Wybieramy jedną dużą naklejkę.


Na tą naklejamy inne, mniejsze naklejki.



Kolaż 3:
Kolaż na rysunku :)


Nalepiamy dookoła naklejki, i lekko kolorujemy :)


Kolaż 4:

Kolaż z taśmą dekoracyjną.

Wycinamy jakiś wycinek z gazety:


Dookoła obklejamy taśmami dekoracyjnymi.



To już koniec. Teraz wystarczy dokończyć i wycieniować koszulkę i gotowe!


Sorki za zdjęcia (uroki telefonu) i że trochę słabe, ale mam nadzieję, że was zainspirowałam. Jest ten post, bo od naboru wstawiłam tylko jeden. Miałam w sumie już SR włosów blond, ale ktoś mi zgubił aparat, zanim zgrałam zdjęcia, więc przepadło :(

Pa, pa!
3D Lady




0 komentarze:

Prześlij komentarz