niedziela, 17 maja 2015

Witam ponownie :D Dzisiaj mam dla was dziki strój :D
Po pierwsze, chciałabym żebyście w trakcie czytania odpalili sobie playlistę [KLIK PLAYLISTA],są to klimaty projektu :D

Dobrze zaczynamy!!
Tak otóż wygląda gotowy projekt :>


Potrzebne będą:
-kredki (u mnie akwarelowe Koh-i-Noor i LYRA)
-Promarkery
-blender do kredek
-cienkopisy
-korektor 
-piórka

Dopilnujcie, by strój był w ziemistych kolorach, w końcu to ma Indianka, czy ogólnie kobieta z dżungli :D

1.Szkicujemy! Ja wybrałam Szkicownik Travel do tego projektu :)

Musimy stworzyć takie malunki jak człowiek pierwotny tworzył w jaskiniach.



               Wojenny Make-up, opaska na włosy no i rozmierzwione włoski :)          



 Nie wiem jak to się stało, ale nie zrobiłam zdjęcia spódniczki, ale zerknijcie na dalsze zdjęcia

2. Obrysowujemy wszystko czarnym cienkopisem i zabieramy się za bluzkę
Wypełniamy nasze malunki cienkopisami, pamiętajcie te rysunki na bluzce mają być stworzone przez człowieka dawniej, więc nie róbcie z tego arcydzieła ;)

3. Kolorujemy bluzkę Promarkerami o jasnych ziemistych kolorach.

 4.Zabieramy się za resztę :D Buty rysujemy kreseczkami, mają one imitować rzemyki powiązane na stopach.



5. Spódniczkę wypełniamy brązowym Promarkerem, nie musi być jakoś bardo dokładnie, gdyż na to pójdą piórka. Tym samym Promarkerem wypełniamy też opaskę na włosach 

6. Skóra. Ja użyłam akwarelowych kredek: kremowej oraz czerwono-pomarańczowej. 


 7. Następnie rozcieramy skórę blenderem.


8. Włosy. Tak jak na zdjęciu wypełniamy włoski czarnym Promarkerem. Te miejsca mają być najciemniejsze.

9.Teraz białe miejsca. Nakładamy na nie malutkie kreseczki czarną kreską.

10. Najjaśniejsze miejsca gumujemy. (to co jest pokazane na zdjęciu to jest gumka w kredce)

11. Robimy Make-up ( , kolorujmy tęczówki, zakrywamy błyski na źrenicy.

12.Oczywiście robimy błyski na źrenicy korektorem.

13. Nie zapominajmy o malunkach twarzy :D

14. Łańcuszek zrobiłam na turkusowo (tak zgadliście inspiracja Pocahontas :D)

Tak wygląda projekt bez najlepszego :D

15. No i oczywiście najlepsze PIÓRKA <333 :D


Tak jak cały strój nie mogą być w ostrych kolorach ;D 

16. Podpis i koniec :D 



Tadamm :D

Mam  nadzieję, że wam się spodobało i wykonacie ten projekt, jeśli go zrobicie wyślijcie mi to na e-mail monsterka-martyna@tlen.pl 
Na pewno wam odpisze, a może umieszczę go w poście :) 
Pozdrawiam was serdecznie :* 
Marti <3

0 komentarze:

Prześlij komentarz