niedziela, 14 lutego 2016

Hey misie!

Jak pewnie każdy z Was zauważył, żyjemy w czasach gdzie aktualne trendy się co chwila zmieniają, czasami są dość dziwne i śmieszne, a nieraz bardzo mile widziane. A jak jest w tym momencie? To postaram się Wam przybliżyć w tym poście. Oczywiście, to będzie tylko i wyłącznie moje zdanie i nie musicie się z nim zgadzać oraz nie wszystko co przedstawię musi być popularne w waszym otoczeniu.

SPODNIE Z DZIURAMI


Mi osobiście nie podobają się te spodnie... Zazwyczaj są w droższej cenie, nie rozumiem czemu, w końcu to ''wybrakowany'' materiał. Do tego na okres jesienno zimowy nie był to dobry pomysł. Można się rozchorować, co raczej nie jest za ciekawe. Mogę jeszcze dodać, że fason ten często się pruje. Wiele moich znajomych posiadało te spodnie, niestety zawsze kończyło się to tak samo - prucie w miejscu dziury.


IPHONE


Telefon, nie ukrywajmy - drogi i cieszący się przeogromną popularnością. Ale czy faktycznie taki dobry? Zdania są podzielone na ten temat. Moja koleżanka posiada ten telefon 3 lata i nigdy nie miała większych problemów, nawet rzadko się ścina. Według mnie telefon jest świetny, ale tylko wtedy gdy ktoś go kupuje, ponieważ szuka dobrego telefonu, a nie po to by się pochwalić znajomym, co niestety jest dość częste.

PROSTOKĄTNE, WYMALOWANE BRWI


Gdy widzę 6 klasę z takimi brwiami, to jestem przerażona. Ja w tym wieku nie myślałam nawet o malowaniu się. Wolałam bawić się LPS. Niestety, teraz bardzo dużo osób w ten sposób poprawia sobie brwi. Wygląda to nienaturalnie, zarówno u 6 klasy jak i gimnazjum. Niestety nadmierne malowanie się w tym wieku nie wpływa korzystnie na naszą cerę, oraz nawet na nasz wizerunek odbierany przez starsze, dorosłe osoby.

MARKOWE BUTY


Muszę Wam się przyznać, że jeszcze z 2 lata temu, byłam wielką przeciwniczką jakichkolwiek markowych rzeczy, lecz w końcu zdecydowałam się na buty pumy, okazały się bardzo wygodne i ich jakość, trwałość była o wiele lepsza niż ta sieciówkowa. Następnie kupiłam bardzo popularne conversy, który wytrzymały jako jedyne cały rok i wyglądają jakby zostały kupione miesiąc temu, dlatego gdy temperatura się polepszy na pewno będę dalej z nich korzystać. Aktualnie testuję niedawno zakupione superstary i już pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne. Podsumowując czasami warto dać więcej pieniędzy i mieć trwalszego, lepszego jakościowo, wygodniejszego buta. I uwaga przez internet markową odzież nie raz kupisz nawet o 200 zł taniej.

A Wy zauważyliście jeszcze jakieś popularne trendy?
A może macie odmienne zdania niż ja?

Jeśli chcecie o czymś, porozmawiać, poszukujecie rad, pomocy, chcecie wyrazić opinię, a może macie pomysły? To zapraszam, piszcie do mnie: marzycieleczka0@gmail.com

marzycieleczka1

0 komentarze:

Prześlij komentarz