sobota, 20 lutego 2016

16:26
Hej kochane!
Jestem Effie Everdeen, nowa redaktorka działu trendy! Mam nadzieję, że mnie polubicie :D Posty postaram się wstawiać jak najczęściej. Zapraszam też na mojego prywatnego bloga : http://poswojemu31.blogspot.com/ Jeśli jesteście ciekawe dzięki jakiemu postowi się tu dostałam jest to recenzja EOS.
  grafika weird, different, and exciting                                   
  A teraz trochę o mnie ♥
Nazywam się Hania i mam 13 lat. Uwielbiam czytać, pisać i rysować, ale moją największą pasją jest film. Fascynuję się kinematografią i reżyserią. Robię też repainty (jeśli chcecie zrobię post o tym). Moją ulubioną książką jest seria "Rywalki", ulubionym zespołem Years&Years a filmem....oj ich jest zbyt dużo! Ale jeśli chodzi o te najbardziej ukochane to "Alicja w Krainie Czarów", "Bogowie", "Służące", "Nietykalni", "Wielkie Oczy" "Spirited Away" i "Mroczne Cienie".
Jeśli macie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach ;) Odpowiem na wszystkie!
Buziaki,
Effie Everdeen ♥

0 komentarze:

Prześlij komentarz