sobota, 13 lutego 2016

Hej!

Niedawno minęły mi ferie, a po feriach nastały ciężkie tygodnie, w których i nie raz uczyłam się do pierwszej w nocy, ale i jestem, z szkołą rysunku. Pokażę Wam jakie są moje sposoby na dopracowanie ciała modelki. Chciałabym Was od razu uprzedzić, że efekty na zdjęciu nie koniecznie będą ciekawe... Lecz to efekt tego, że mój aparat robi ciemne zdjęcia i trzeba było je rozjaśnić, ale obiecuje, że jeśli skorzystacie z moich rad, nie pożałujecie!



WYKONUJEMY SZKIC
(radziłabym, aby był podobny do szkicu ubrań wyżej)


SKÓRA

Kredki: (używałam kredek TM) apricot (pomarańczowy beż), teint (beż), powder (różowawy beż) 
1. Kredką powder wypełniamy zacienione części skóry cieniując,
2. Obszary niezarysowane wypełniamy kolorem teint ,
3. Obszary w których cień najbardziej się odznacza (zaznaczone serduszkami niżej) cieniujemy kredką apricot .


WŁOSY


Kredki: (używałam kredek FC Eco) brown (brązowy), brunt sienna (jasny brąz), black (czarny)
1. Włosy pokrywamy cienkimi liniami blisko siebie kredką brunt sienna,
2. Kolorem brown od czubka i końcówki włosów rysujemy powoli gasnące linie,
3. Wykonujemy takie linie jak w punkcie drugim, lecz szybciej gasnące, krótsze, kredką black,
4. Wykonujemy punkty: pierwszy, drugi oraz trzeci na pozostałych pasmach włosów,
5. W pustych miejscach między szyją, a włosami wykonujemy pionowe linie kredka brown,
6. Wykonujemy pionowe, gasnące linie od szyi do ramion kolorem black.


TWARZ

Kredki: brown (FC Eco, brązowy) ,jasny zielony,ciemny zielony, peach (FC Eco, beż), rose (TM, jasny różowy), bordowy
1.BRWI: kredką brown wykonujemy pionowe, lekko ukośne kreski na lini brwi,
2.OCZY: na tęczówkę nakładamy jasnozielony, a następnie od zewnętrznej strony tęczówki linię zieloną,
3. RUMIEŃCE: kolorem rose wmasowujemy delikatnie, robiąc malutkie kułeczka kredkę,
4. USTA: kredką peach kolorujemy całe usta,
5. USTA: kredką bordową cieniujemy usta od zewnętrznej strony.


KONIEC

A wy macie swoje sposoby na dopracowanie skóry?
A może pomysły na przyszłą szkołę rysunku?

Jeśli chcecie o czymś, porozmawiać, poszukujecie rad, pomocy, chcecie wyrazić opinię, a może macie pomysły? To zapraszam, piszcie do mnie: marzycieleczka0@gmail.com



marzycieleczka1



0 komentarze:

Prześlij komentarz