czwartek, 25 lutego 2016

17:30
                           
Witam wszystkich! Nazywam się Plutson i jestem nową redaktorką bloga z działu Szkoła Rysowania. Mam nadzieję, że moje tutoriale będą się Wam podobały.
W tym poście pokażę Wam, jak narysować takie buty:



 1. Na wybranym wcześniej szkicu ołówkiem rysujemy cały zarys butów z wszystkimi elementami.






2. Jeżeli dociskałyśmy mocno ołówek, to teraz cały szkic wycieramy gumką. Nie jest to konieczne,
ale wtedy nasz projekt będzie się ładniej prezentował. 


3. Teraz, szarą kredką obrysowujemy sznurówki i całe buty oprócz podeszwy i obcasa.


4. Srebrną kredką kolorujemy całe noski butów i rysujemy metalowe obwódki wokół dziurek na             sznurówki. 



5. Szarą kredką delikatnie kolorujemy boki butów. Następnie kredką w kolorze fuksji kolorujemy 
"języki" i obcas. 




6. Srebrną kredką kolorujemy sznurówki. Szarą kredką mocno kolorujemy podeszwę i tym samym 
kolorem cieniujemy resztę buta. (U mnie światło pada z przodu.) Cieniujemy, mocno dociskając kredkę przy brzegach.

7. Kremową kredką kolorujemy i cieniujemy nogi.


  Projekt gotowy!

Mam nadzieję, że tutorial wam się podobał i że skorzystacie z tej szkoły rysowania.

Plutson






0 komentarze:

Prześlij komentarz