czwartek, 25 lutego 2016

13:53
Hej Słoneczka!

Pisze do Was oli$360, nowa redaktorka działu TRENDY :) Na początek się przedstawię i przybliżę Wam trochę moją osobę.
Mam na imię Ola i mam 14 lat. Jestem zdystansowaną do siebie, optymistycznie nastawioną do życia i zawsze uśmiechniętą wariatką, która uwielbia modę, zakupy, projektowanie, książki, muzykę i taniec :) Ulubionych książek mam całe mnóstwo, więc jeśli będziecie chciały, zrobię post jakie polecam :) Jeśli chodzi o muzykę, moją ulubioną piosenkarką jest Rihanna, a moje ulubione zespoły to Little Mix, 5 Seconds of Summer i The Wanted. Mam nadzieję, że mnie polubicie, a moje posty Wam się spodobają i chętnie będziecie je czytać ;) Jeśli chcecie zajrzyjcie na mojego bloga. Może mnie znacie ze stronki TM, gdzie też jestem oli$360 lub z bloga TM, w którym kiedyś byłam redaktorką w dziale SZKOŁA RYSOWANIA. Moje posty będą głównie o tematyce modowej, ale znajdziecie też takie o urodzie i stylu życia. Post, z którym przybywam do Was, jest jednym z tych, dzięki którym mogę być tu z Wami :)

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić mój absolutny hit! Są to jeansy z wysokim stanem. Odkryłam jakim są genialnym pomysłem, tego kto je wymyślił dopiero niedawno, ale pokochałam je od pierwszego założenia ;) Są naprawdę cudowne! Kiedy je pierwszy raz założyłam od razu się zaczęłam zastanawiać, jak ja mogłam ich tak długo nie nosić :D Dlaczego tak pokochałam te tak właściwie zwykłe jeansy? Szczerze mówiąc to sama nie wiem ;) Pewnie spodobały mi się tak bardzo, ponieważ można stworzyć z nimi świetne stylizacje. A poza tym świetnie wyglądają na każdej dziewczynie :D Wyszczuplają, co w dzisiejszym  świecie, w którym wszyscy się odchudzają, jest sprytnym trikiem na drobne zatuszowanie tego, co nam przeszkadza bez odmawiania sobie słodyczy ;D  Idealnie do takich jeansów sprawdzą się krótsze koszulki i sweterki, a także koszule, co daje nam możliwości stworzenia genialnych stylizacji :)


Mam dla Was kilka propozycji na stylizacje z jeansami z wysokim stanem :)















Jak widzicie, pomysłów na stylizacje z jeansami z wysokim stanem jest bardzo dużo. Każdy może zestawiać takie spodnie ze swoimi ulubionymi rzeczami, bo one nawet ze zwykłym ciuchem wyglądają ciekawie i świetnie :) 


A teraz mam dla Was niezwykłe modele jeansów ze zwykłych sieciówek ;D Wszędzie możecie znaleźć idealne spodnie z wysokim stanem, trzeba się tylko rozejrzeć ;) Oto moje typy:

 H&M:

 *klik*

 *klik*

 *klik*

 


BERSHKA:




To już wszystko na dzisiaj. A Wy co myślicie o jeansach z wysokim stanem? Podobają Wam się? 

Piszcie w komentarzach, o czym chcielibyście poczytać, a ja bardzo chętnie spełnię Wasze prośby :) Każdą propozycję i podpowiedź na post wykorzystam :)
Do następnego napisania ;)
oli$360

 

0 komentarze:

Prześlij komentarz