poniedziałek, 22 lutego 2016

Hej =)
Witam Was w pierwszym poście jaki dodaję na tego bloga!

Na początek się troszkę przedstawię...
Mam na imię Marysia i mam 14 lat.
Myślę, że niektórzy z Was znają mnie ze strony TM jako Beauty2001 .
Tu jednak jestem MarieFashion =)

Na tym blogu będę pisać w dziale TRENDY. 
Mam nadzieję, że mnie i moje posty polubicie ^^

To teraz przejdźmy do głównej części tego posta, a tematem są Lakiery Magnetyczne.
Może ktoś z Was spotkał się już z tą nazwą? Może używacie?
A jeżeli nie, to mam nadzieję, że post zachęci Was do kupienia ich, bo naprawdę bardzo polecam, ponieważ wiele nie potrzeba, a efekt jest wspaniały =D
Sama mam te lakiery i muszę powiedzieć, że po zrobieniu paznokcie wyglądają jak na zdjęciach.



Najpierw opowiem co to dokładnie jest i jak działa, a potem krótka instrukcja jak się robi :)

Dlaczego po użyciu tego rodzaju lakieru, kiedy przyłożymy magnes powstaną wzorki?

Ponieważ w tym lakierze są zawarte drobinki tlenku żelaza, które po kontakcie z magnesem uaktywniają się, przyczyniając się do powstania ciekawej faktury.

W jaki sposób się ich używa?

Sposób użycia jest bardzo prosty.
Wystarczy tylko:
• pomalować płytkę paznokcia
• zanim lakier wyschnie, przyłożyć magnes z wybranym wzorkiem na odległość 3 mm
• magnes trzymać etykietą do góry przez 4-5 sekund

Już po chwili jest widoczny efekt.

images

Gdzie można kupić i ile kosztują?

Te lakiery można kupić już od 3 zł do nawet 40 zł.
Sprzedawane są razem z magnesami.
Można je kupić w większości drogerii i przez internet.

fh530-iynoyydo


Kolorów do wyboru jest bardzo dużo, również firm z jakich możemy je kupić :)

images (1)

Mam nadzieję, że post Wam się podoba, a informację będą przydatne =)

Mieliście już styczność z takimi lakierami?
Czekam na wasze komentarze =)

Pozdrawiam!
Do zobaczenia w kolejnym poście!



0 komentarze:

Prześlij komentarz