wtorek, 23 lutego 2016

19:11
Dzisiaj pokażę Wam, jak narysować strój. (używam tego samego szablonu, co wtedy, gdy pokazywałam, jak rysować skórę i włosy. Dlatego nazwałam to cz.2 mojej SR)

1.


Na tym skończyła się 1 część SR. 
Tak dla przypomnienia :)


2.

Wzmacniamy kontury czerwoną kredką.


3.

Cieniujemy falbanki, tak jak na zdjęciu.


4.

Cieniujemy sukienkę tą samą kredką, co wzmacnialiśmy kontury.
W tych miejscach najlepiej mocniej przycisnąć kredkę:
pod szyją, między falbankami, po bokach (w talii), pod pachami, pod biustem.


5.

Nie możemy zapomnieć o pocieniowaniu tyłu sukienki!


6.

W podobnych miejscach, co w kroku 4, cieniujemy kredką o śliwkowym kolorze.


7.

To samo robimy czarną kredką.


8.

Teraz kolorujemy i cieniujemy spodenki czarną kredką.


9.

Kolorujemy i cieniujemy buty czerwoną kredką.
Im bliżej do środka, tym mocniej przyciskamy kredkę.


10.

To samo robimy w przypadku drugiego buta.


11.

By trochę urozmaicić stylizację, dodajemy kropki
na sukienkę i buty. (Ja użyłam do tego korektora w długopisie)


12.

GOTOWE!


I jak, podobała Wam się SR? Jak ktoś zaprojektuje strój inspirowany moją SR, to niech mi przyśle na PW, na top-modelki.com. Opublikuję Wasze projekty w następnym poście! :)

Dziękuję za tyle miłych komentarzy w poprzedniej SR! 

Jeszcze raz Wam dziękuję i do zobaczenia! :)


















0 komentarze:

Prześlij komentarz