poniedziałek, 22 lutego 2016

Cześć miśki!

Jestem nową redaktorką, a to mój pierwszy post. Krótko się przedstawię i przechodzimy do głównego tematu posta ^^

Tak więc: z galeri TM możecie mnie znać jako KateLins, ale podpisuję się truskawka13, bo to nick, z którego jestem bardziej rozpoznawalna :3. Chodzę do 3 gim. , a poważnie rysuję od 3 lat :) Piszę na kilku innych blogach, ale tu będę dla was robić szkoły rysunku ^.^ Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcecie napisać w kom. tematy kolejnych SR. Liczę, że mnie polubicie^^ No to tyle :3
Bierzemy się za rysowanie:

Dzisiejsza praca to: Zimowa dziewczyna ^^

Gotowy projekt wygląda tak:

1. Wybieramy sobie obrys, ja wybrałam taki, ( jest to mój ulubiony ^^):

2. Ołówki w dłoń i szkicujemy! Najpierw czapka, ze ściągaczem i puszystym pomponikiem :)
Następnie warkocz, kamizelka z futerkiem, bluza, pasiaste leginsy i buty, na niskim, szerokim obcasie :) Na końcu rysujemy tło: ławka i chmurki będą pasować do zimowego klimatu.

3. Całość ( tło również) obrysowujemy czarnym cienkopisem (długopisem) , oprócz włosów i skóry, bo te obramowujemy beżowym i łososiowym cienkopisem ^^

4.Kolorujemy skórę brzoskwiniową kredką ~pamiętajcie, by robić to w jedną stronę, dokładnie i  nie za mocno :)

5. Ciemniejsze fragmenty: blisko nosa, przy włosach, pod oczami, na szyi przy splocie warkocza i pod twarzą zaznaczamu dociskając mocniej tą samą kredką i w miarę zmniejszania cienia regulując nacisk na narzędzie rysunkowe.

6. Bierzemy ciemniejszy odcien brzoskwiniowego, lub ( jeśli macie kredki FC) kredkę w odcieniu Salmon. Kolorujemy po wcześniej zaznaczonych cieniach, delikatnie wybiegając poza nie- w ten sposób pogłębimy wrażenie światłocienia  :)

7. Różową kredką zaznaczamy rumieńce i zaróżowiony z zimna nosek, tylko delikatnie, aby kolor nie wyglądał sztucznie :3

8.Turkusowe kredki w łapki, lub jeśli wolicie błękitne :D Cieniujemy tęczówki najmocniej kolorując u góry, najlżej, na samym dole ^^ Czerwoną kredką kolorujemy usta

To długie sr, wiec podzieliłam je na dwie części :) W następnym poście włosy , cieniowanie ubranka :)

By wasza truskawka13 ( KateLins)

0 komentarze:

Prześlij komentarz