poniedziałek, 22 lutego 2016

17:26
Hejka-naklejka! Jestem nową redaktorką na tym blogu. Mam na imię Ania, ale może znacie mnie pod pseudonimem Lien? Otóż, dziś pokażę Wam, jak narysować skórę i włosy. Mam nadzieję, że Wam się spodoba... i się polubimy :D
Nie przedłużając...ZACZYNAMY!

1.

Cienką, brązową kreską rysujemy pasma włosów.


2.

Tak powinny wyglądać te włosy po skończeniu kroku 1.


3.  

Rysujemy ciemną, brązową kredką linie pomiędzy białymi liniami.


4.

W podobnych miejscach rysujemy czarne cienie.


5.

Kolorujemy i cieniujemy wstępnie skórę na twarzy kremową kredką.


6.

Kolorujemy delikatnie czerwoną kredką całą górną wargę
oraz dolną część dolnej wargi. Rysujemy również brwi.


7.

Cieniujemy dolną część dolnej wargi na czarno lub ciemno-czerwono.
Cieniujemy także brązową kredką policzki (tuż przy włosach) i
miejsce pod grzywką.


8.

By nadać twarzy cieplejszy wyraz, w podobnych miejscach, co w kroku 7,
cieniujemy różową i rudawą kredką.


9.

Kolorujemy oczy ciemno-brązową i czarną kredką
(tuż przy górnej powiece).


10.

Cieniujemy miejsca pod głową i z lewej strony.
Im bliżej do lewej, tym lżej przyciskamy kredkę.


11.

Mniej-więcej w tych samych miejscach cieniujemy ciemno-brązową
kredką.


12.

Leciutko cieniujemy czarną i rudawą kredką.


13.

Wstępnie cieniujemy ręce kremową kredką.


14.

Brązową kredką cieniujemy w podobnych miejscach, co w poprzednim kroku.


15.

Lekko, w tym samym miejscu cieniujemy rudawą kredką.


16.

W ten sam sposób robimy drugą rękę.


17.

Cieniujemy nogę, zaznaczamy wstępnie kolano
i cienie.


18.

Mocniej zaznaczamy cienie brązową i rudawą kredką.


19.

Tak samo robimy drugą nogę. GOTOWE!




W cz.2 mojej szkoły rysowania pokaże Wam, jak zrobić strój, który (jak pewnie zauważyliście),
już naszkicowałam. Do zobaczenia!


P.S. I jak, podobała Wam się moja pierwsza "Szkoła rysowania"? Co o niej sądzicie? Podzielcie się opiniami w komentarzach!


























0 komentarze:

Prześlij komentarz