czwartek, 16 października 2014

21:07
Hej
 
To już ostatnia część z serii "Kolorowa Moda" długo to trwało to całe przygotowanie wszystkich lekcji. Mam nadzieje ,że Was nie zanudziłam :)
 
Teraz pokażę jak narysowałam kolorowe szkła okularów oraz Ozdobę, która jest na ich górze.
 
Pierwszym krokiem jest szkic i zakolorowanie górnej części na ciemny fiolet.
 
 
 
Teraz takim ciemnym różowym kolorem kolorujemy dół okularów.

Ja jeszcze trochę przyciemniłam.
I białą kredką rozmazałam całość.



I zaczynamy wzorek. Są to takie kara. Kolorujemy je kolorystycznie na przemiennie aby kolory się nie powtarzały.
 
I tak całość.

 
Projekt gotowy.
 
Kolorowa moda
 
Jak podobała Wam się seria lekcji?
 Może zrobiliście ten projekt?
Jeśli tak to w komentarzach wpisujcie linki do swoich prac na TM lub LL, na pewno ocenie :)
 
 

0 komentarze:

Prześlij komentarz