wtorek, 8 marca 2016

20:11
Siemka!
Co słychać? Ja mam dziś wyjątkowo dobry dzień, miałam tylko 3 lekcje! Dzisiaj po raz pierwszy mój post będzie związany z modą, a konkretnie z fandomowymi ubraniami!
bluzy multi-fandom
A co to te "fandomowe ubrania"? Fandomy, to grupy fanów danej książki, filmu, serialu, muzyki, gwiazdy itp. Odkąd bycie tzw. "fangirl" lub "fanboy" stało się popularne, pojawiło się też mnóstwo ubrań i dodatków z tym związanych. Są to głównie bluzy i koszulki z cytatami lub napisami.

bluza z herbem Hogwartu
Myślę, że takie ciuchy są naprawdę świetne! Występują głównie w białym lub czarnym kolorze ale inne też znajdziecie. Najwięcej jest oczywiście motywów książkowych i filmowych, ale jest też całkiem dużo takich związanych z aktorami, zespołami, piosenkarzami czy innymi gwiazdami :)

crop top z "Gwiazd naszych wina"
Występują też motywy Best Friends, czyli pary fandomowych ciuchów dla dwóch przyjaciółek. Mi najbardziej podobają się takie z napisami "parabatai" z Darów Anioła (o tej serii możecie przeczytać w moim innym poście).
koszulka "parabatai"
Niestety sama nie mam żadnej fandomowej bluzy ani koszulki. Ale można przecież pomarzyć prawda ;) ? Najbardziej chciałabym bluzę z Years&Years, Thomas'em Brodie-Sangsetr'em lub koszulki parabatai, o których wcześniej wspominałam. Bluzę lub koszulkę Y&Y może kupię na koncercie (tak wybieram się, może spotkam kogoś z was?).

bluza Years&Years - muszę ją mieć!
bluza Thomas'a Sangster'a, o której też marzę :)
Gdyby ktoś z was chciał kupić jakiś fandomowy ciuszek , to sporo wzorów znajdziecie  w sklepie FessWybitnie KLIK. Mają też inne fajne ubrania, ja mam bluzę "Black is my happy colour". Możecie też szukać na allegro, ebay'u, amazon'ie i innych internetowych sklepach.

koszulka z Kosogłosem

 Oczywiście w tym poście pokazałam tylko przykładowe wzory, jest jeszcze wiele innych z prawie wszystkich fandomów!
koszulki obozowe z "Olimpijskich Herosów"
Podobają wam się takie ubrania? Macie jakieś? Do jakich fandomów należycie? Ja należę do bardzo wielu, więc nie będę tu wszystkich wypisywać ale jeśli ktoś jest ciekawy śmiało pytajcie w komentarzach.
Papaja!
Effie Everdeen ♥

0 komentarze:

Prześlij komentarz