niedziela, 20 marca 2016

Hej! 
Dzisiaj pierwszy dzień wiosny, mojej ulubionej pory roku! Niestety jest trochę zimno, ale mam nadzieję, że już niedługo zrobi się ciepło =D
Ja już dzisiaj zrobiłam sobie porządek w pokoju i ozdobiłam go świątecznie. 
A jak Wasze przygotowania do świąt? Też lubicie wiosnę, czy tęsknicie już za zimą? ;)

No dobrze, nie będę się już rozpisywać na temat pory roku...
Przejdźmy do recenzji " Dziennika przyjaciółek".



Jest to książka z zadaniami i wyzwaniami do robienia najczęściej w dwie osoby.
Bardzo podobna do tych książek typu "Zniszcz ten dziennik", jednak więcej jest kreatywnych zadań niż "brutalnych" dla dziennika :P
Ma on dwie okładki w przeciwne strony, z tego powodu, każda z przyjaciółek ma pół dziennika.
Całość jest w środku czarno- biała, dlatego można ciekawie ozdobić strony, że ta książka pozostanie jedyna w swoim rodzaju i nie znajdziesz już takiej samej.
Zadania są bardzo ciekawe i fajne w wykonywaniu.
W książce jest parę takich szkół rysowania i origami, przepis na czekoladowe babeczki, ale też różne gry i zabawy i wiele innych...

Ja tę książkę dostałam od mojej przyjaciółki na Boże Narodzenie i często razem ją wypełniamy.
 Jest bardzo fajna. Przy niej można się pośmiać, poznać i rozwinąć swoją kreatywność.
Po uzupełnieniu całego dziennika, pozostanie świetna pamiątka.
Naprawdę polecam tę książkę, ponieważ można bardzo ciekawie spędzić czas.







Macie może tę książkę?
Podoba się Wam?
Czekam na wasze komentarze :)


0 komentarze:

Prześlij komentarz