poniedziałek, 21 marca 2016

18:38
Hejka-naklejka! Z góry przepraszam, że nie było mnie tak długo, ale miałam wiele prac do szkoły i nie miałam czasu... Postaram się to nadrobić. :)

Oto moja propozycja na strój do tańca w najnowszym szkicowniku "Dance" od Top Model:

1.



Szkicujemy włosy brązową kredką. (wybaczcie, że zdjęcia
nie są tak ostre...)


2.


Oto efekt po kroku 1.


3.


Dodajemy kilka pasm włosów w innym brązowym odcieniu.


4.


Kolejnym odcieniem kolorujemy fragment włosów.


5.


Robimy to samo (tyle, że najciemniejszych miejscach) czarną kredką.


6.


By dodać trochę szalonego wyglądu top modelce, rysujemy opaskę i piórka we włosach. Potrzebne do tego będą: ciemny i jasny lila róż, ciemniejszy i jaśniejszy niebieski. ;)



7.


Delikatną kreską rysujemy makijaż i kolorujemy oczy.



8.


Wstępnie cieniujemy i kolorujemy twarz kremową kredką.



9.


Cieniujemy policzki, powieki, nos i czoło brązową kredką. Tak jak twarz, teraz musimy pocieniować ręce. Robimy to kremowym odcieniem.



10.


Zaznaczamy miejsca, gdzie jest najciemniej brązową i ciemnobrązową kredką.


11.


Oto efekt końcowy :D






W 2 cz. tej SR pokażę Wam, jak zrobić strój do tańca.

I jak Wam się podobało? Podzielcie się swoją opinią w komentarzach! Jeszcze raz przepraszam za tak długą przerwę... Do zobaczenia w kolejnej części SR (która, mam nadzieję, będzie niedługo...)!












0 komentarze:

Prześlij komentarz